Ce ati dori sa imi transmiteti?

vineri, 27 iulie 2012

Wish list - Înainte să adorm de S. J. Watson


   Am aflat despre această carte întâmplător și mi-aș dori foarte tare să o citesc, ținând cont că ideea pe care o discută, aceea a unei amnezii ce se repetă în fiecare zi, mi se pare interesantă și destul de rar abordată. De asemenea, se spune că este cel mai vândut debut britanic, după seria Harry Potter a lui J.K. Rowling, iar asta mă umple de melancolie și multe așteptări. Sper să pun mâna pe ea cât mai curând și să mă las purtată într-o nouă aventură. Voi ce părere aveți? Ați vrea să aflați mai multe sau nu? Ați apucat să o citiți?
   Descriere:
Ne definim prin amintirile noastre. Dar dacă ne-am trezi brusc fără ele? Dacă am uita dintr-odată cum ne cheamă, cine suntem, de unde venim, pe cine iubim?
Are 47 de ani şi e scriitoare. Se trezeşte în fiecare dimineaţă neştiind unde se află. O formă rară de amnezie o împiedică să reţină informaţii mai mult de 24 de ore. Crede că are cu 20 de ani puţin, că este singură şi că are întreaga viaţă înainte. Dar descoperă că locuieşte cu soţul ei, Ben şi că majoritatea deciziilor importante din viaţa sa au fost deja luate. Doctorul ei o sfătuieşte să ţină un jurnal care o ajută să-şi recompună amintirile de la o zi la alta. Dar într-o zi deschide jurnalul şi citeşte: "Să nu ai niciodată încredere în Ben".
Oare ce tip de accident a adus-o în această stare? În cine să aibă încredere? De ce ar minţi-o Ben?
O cheamă Christine. Jurnalul vieţii ei se numeşte Înainte să adorm. Ai intrat deja în viaţa ei. 

Să aveți o seară frumoasă!
Diana

2 fantasies:

Anonim spunea...

Am citit-o recent :) Din aceleasi motive pe care le-ai mentionat si tu: ideea mi se parea foarte interesanta si primise numai reactii pozitive. Mi s-a parut pe alocuri putin plictisitoare, ma asteptam parca la ceva mai interesant, dar finalul a fost..mindblowing! A compensat din plin orice aspect mai putin captivant de pana atunci. Nu am banuit nici macar o secunda adevarul. Asa ca da, ti-o recomand! I-am facut si recenzia, poti sa arunci o privire la mine pe blog daca te intereseaza :)

Diana Gavrila spunea...

@roxtao: Am citit deja recenzia ta și mi-a deschis și mai tare apetitul. Mă bucur mult că nu ai dezvăluit întreaga acțiune a cărții pentru că și-ar fi pierdut din magie. Îmi doresc mult să o citesc, nu mai am răbdare :))
P.S: Frumos blogul tău. O să te vizitez mai des ;)