Ce ati dori sa imi transmiteti?

miercuri, 29 octombrie 2014

Atenție! CartepidemiA - Schimbare de planuri

Bună dragilor! Probabil că știți deja despre proiectul în care sunt implicată împreună cu patru dintre prietenii mei booktuberi (și anume Adela, Irina, Simona și Ady) ce poartă numele de CARTEPIDEMIA, iar de nu, puteți intra pe grupul nostru de Facebook pentru mai multe detalii, pe grupul de Goodreads sau urmăriți clipul meu de mai jos. Cu cât suntem mai mulți, cu atât mai bine!

Când spun că s-au făcut schimbări mă refer la faptul că am schimbat data Live Chat-ului. Vă invit pe toți în data de 2 noiembrie la ora 17:00  pe canalul Irinei să urmăriți în direct prima noastră discuție, pe baza cărții „Oceanul de la marginea aleii” (The Ocean at the End of the Lane) de Neil Gaiman. Dacă aveți cartea în bibliotecă și reușiți să o citiți până atunci vă așteptăm să luați parte la eveniment, de asemenea dacă ați citit cartea veniți să aflați părerile și ideile noastre. Iar dacă totul v-a luat pe nepregătite nu fiți prea supărați. Vă puteți alătura luna viitoare când vom pregăti o altă carte pentru voi, o să aflați care este aceasta după întâlnirea de duminică. Abia aștept să stăm de vorbă și să dezbatem această carte!

Vă pup și vă doresc o săptămână frumoasă în continuare.