Ce ati dori sa imi transmiteti?

marți, 28 octombrie 2014

Proba 10 - Noul Yaris și în Brașov!

   Nu știu cum sunteți voi, dar eu ador schimbările, experiențele noi în general. Mă umplu de energie și bună dispoziție, încât nu-mi pot ascunde entuziasmul și zâmbetul larg pe față. Sunt pur și simplu nerăbdătoare. Dacă aveți o atitudine asemănătoare în asemenea situații vestea pe care am să v-o dau o să vă bucure. Sunteți gata de distracție? 

   Provocarea vine din partea celor de la Toyota, care au reușit din nou să mă surprindă plăcut prin concursul „Yaris în orașul tău!”, prin care promovează modelul abia apărut. Iar când este vorba despre un premiu precum cel oferit cred că se merită cu atât mai mult să te implici. Participând cu mult drag poți câștiga o excursie all-inclusive de un weekend 
la fabrica Yaris din Valenciennes, Franța. Nu-i așa că v-am captat atenția?
   Vă întrebați care sunt condițiile? Extrem de simple. Aveți nevoie de un aparat de fotografiat și noul Yaris la dispoziția voastră și lucrurile sunt ca și rezolvate. Nu uita însă de creativitate, pentru a-ți reprezenta orașul prin fotografii memorabile, reprezentative și videoclipuri interesante, pe care apoi să le uploadezi pe site-ul oficial. Sunt tare curioasă care o să fie rezultatul. Concursul se desfășoară în perioada 13 octombrie – 10 noiembrie, deci mai aveți încă timp să vă alăturați, să luați parte la o întrecere pe cinste între orașe. Transmiteți informația mai departe, doar astfel veți reuși să arătați că sunteți mândru de orașul vostru.  

   Eu locuiesc în Brașov, iar acest lucru este în avantajul meu deoarece pot testa mașina în showroom-ul Toyota. Ar arăta superb în peisajul de mai sus, nu credeți? V-ați gândit deja ce o să pregătiți? Eu vă sfătuiesc să încercați și voi modelul dacă aveți ocazia, deoarece este minunat. Puteți poza, filma și testa această mașină superbă și în următoarele orașe: București (reprezentanțele din vest, sud, nord), Bacău, Baia Mare, Bistrița, Brăila, Buzău, Cluj-Napoca, Constanța, Craiova, Focșani, Iași, Pitești, Ploiești, Sibiu, Suceava, Timișoara, Tg. Mureș. Trebuie doar să îndrăzniți.


Haideți să aflăm care este cel mai aventuros oraș din România!
“Genial în oraș, fericit oriunde!”
Mult succes!

- Articol înscris în competiția SuperBlog 2014 -