Ce ati dori sa imi transmiteti?

marți, 21 octombrie 2014

Proba 7 - Aventura începe la Straja

  Am intrat în bloc și am bătut de câteva ori înainte ca Liviu, iubitul meu, să deschidă. Era o dimineață excelentă de august și faptul că nu trebuia să fiu la birou înainte de 10 era cel mai bun lucru din această săptămână dificilă. 
 - Neața, dragule. Ți-am adus hainele de la curățătorie. 
 - Bună, iubito, mi-a zis, sărutându-mă scurt pe buze. Mulțumesc, dar nu trebuia să te deranjezi. Le luam când mă întorceam de la judecătorie. 
 - Nici gând, ți-am promis că le iau. Pentru cazul ăsta ai nevoie de costumul cel nou și cămașa asortată. E vorba despre un client important și trebuie să îi impresionezi dacă vrei să-i reprezinți. 
 - Pregătisem deja o altă ținută, dar nu mai e nevoie fiindcă ești extraordinară.
 - Cu plăcere. I-am făcut apoi cu ochiul. La cât ai întâlnirea?
 - La 8:30. O să fiu gata la timp. 
 - Perfect. Du-te și te schimbă cât dau drumul la cafea.
 - Ok. Apropo, m-a sunat Mihai ieri. Are liber la sfârșitul săptămânii. Putem planifica o mini vacanță precum am vorbit. 
 - Super! Era și timpul Trebuie să le anunț și pe fete... V-ați gândit unde mergem? Să nu pățim ca data trecută când nu v-ați interesat de locul de cazare și am ajuns să înghețăm în cutia aia de chibrituri.  
 - M-am învățat minte, Carolina... De fapt nu a fost ideea mea. Peter mi-a recomandat un sejur la Straja... cu o condiție. Să vină și el.
 - Partenerul tău Peter? Nu îl credeam un fan al ieșirilor în natură. 
 - Nici nu ai idee. Nu îi mai tăcea gura, atât era de încântat. A mai fost în urmă cu un an și a fost impresionat. Zicea că amplasarea este cum nu se poate mai bună, iar oferta foarte atractivă, la un preț accesibil. M-am uitat pe site și au poze. E frumos, să știi.
 - Care e planul? Trebuie să mă convingi înainte. 
 - În primul rând ne vom caza la Vila Alpin, situată într-o zonă superbă unde ne putem deconecta de civilizație. 
 - Sună bine, continuă. 
 - Am auzit că se organizează și excursii pe diverse trasee, dar nu știu când și cum, de aceea o să sun să aflu mai multe. Ar fi super să facem puțină mișcare.
 - Foarte interesant... 
 - În plus, foarte aproape de locul unde vom înnopta se află un parc de aventură la Straja amenajat pentru cei cu o plăcere deosebită să se cațere prin copaci așa ca tine. 
 - Și sunt mândră de mine. Nu multe femei se pot lăuda cu o asemenea performanță. Împreună suntem o adevărată echipă. Nu poți spune că nu te bucuri.
 - Nu numai că mă bucur, sunt exaltat. Dacă stau bine să mă gândesc am putea face team building la Straja. Ne vom distra de minune. Au un traseu bine organizat și oameni serioși care se ocupă de siguranță, în caz că prietenele tale nu au sânge rece în vene. Au totul pregătit pentru orice situație. Ce părere ai?
 - Nu credeam că o să spun asta din prima, dar m-ai convins. Mergem! Este exact genul meu de aventură în natură. 
 - În regulă! Să punem treaba la cale!

- Articolul este înscris în cadrul competiției SuperBlog 2014 -